Hatalmas lehetőség rejlik az olyan újításokban, amelyek a termékek kimagasló minőségét és teljesítményét ötvözik az emberekért és a környezetért érzett felelősséggel - mondta Christian-André Weinberger, a Henkel mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágának globális marketing igazgatója a díjjal kapcsolatban.
A díj azokat az innovatív stratégiákat tünteti ki, amelyek egyrészt elősegítik a vállalat gazdasági sikerét, másrészt a fenntarthatóságot a vállalati sikeresség fontos tényezőjének tekintik. A pályázatot a European Independent Consulting Group (E-I) hirdette meg, mely egy független stratégiai és vállalatirányítási tanácsadókat tömörítő hálózat.
A zsűrit az Európai Bizottság képviselői, a politika, a gazdaság és a társadalom elismert személyiségei alkotják. Németországot Klaus Töpfer képviseli, aki korábban környezetvédelmi miniszter és az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) igazgatója volt. A Cseh Köztársaságban ülésezett zsűri elnöki posztját az emberi jogokért és kisebbségekért felelős cseh miniszter, Dzamila Stehlikova töltötte be. A Henkel azért pályázott a díjra, mert több mint 130 éves működése során mindig is a minőség, a környezetvédelem és társadalmi felelősségvállalás elkötelezettje volt.
A Henkel fenntarthatósággal és társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatos tevékenységének bemutatása, valamint értékelései és elért helyezései megtalálhatók a www.henkel.com/sustainability címen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.