Az a tény, hogy a Ford eladásai az elmúlt hónapban 40 százalékkal csökkentek, nem tűnik pozitívnak. Más azonban a helyzet, ha ezt összevetjük a GM 49 és a Chrysler 55 százalékos zuhanásával – írja a Washington Post. Míg a két rivális piaci részesedése csökkent, addig a Fordé enyhé növekedett.
"A jelenség oka, hogy a Ford nem kért pénzt Washingtontól, ezért a fogyasztók jobban bíznak benne" – kommentálta a jelenséget a Casesa Shapiro Group vezetője, akinek véleményével a Ford sales menedzsere is egyetért.
Ha a trend magyarázata igaz, az komoly kérdéseket vet fel a GM és a Chrysler sorsát illetően. Elemzők már korábban óvatosságra intettek az állami pénzek felhasználásával kapcsolatban.
A csőd lehetősége bizonytalanságot kelt a fogyasztókban, akik nem tudják, a csődvédelem alatt ki felel az autó javításáért, valamint azt sem, hogyan alakul az autó újraeladási értéke. A Chrysler szóvivője szerint a "Cs-szó" 20-25 százalékkal csökkentette eladásaikat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.