A gazdasági válságot strukturális változások követik - mutatott rá Edouard Coudurier, az egyik legnagyobb ingyenes hirdetési újságokat kiadó Télégramme vezére. Majd hozzátette, hogy az apróhirdetések egyre inkább átkerülnek az internetre. 2000 óta évente közel 10-20 százalékkal nőttek az üzleti mutatók, azonban 2008 harmadik negyedévében egy erős törés történt – írja az ITmánia.
A Télégramme azóta le is állította papír alapú ingatlanos kiadványát és csak a netre koncentrál, írja a Le Monde napilap. Franciaországban az ingyenes apróhirdetési újságoknak két óriása van, a Spir és a Comareg, melyeket a Group Hersant Média (GHM) ad ki. Annak ellenére, hogy 2008-ban még jól mentek a print kiadványok, az apróhirdetéseink több mint 10 százalékát már az internetre töltik fel - mutatott rá Frédéric Aurand, a GHM igazgatótanácsának elnöke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.