Legtöbben étkezési szokásaikon változtatnak, hogy megszabaduljanak fölöslegesnek gondolt kilóiktól. Többek között ezt tárta fel a Nielsen piackutató vállalat 52 országban végzett felmérése. Eszerint globálisan a megkérdezettek 50, Európában 55 százaléka tartja magát valamilyen mértékben túlsúlyosnak. Fogyni is a világátlag 50 százaléka akart a megkérdezés időpontjában, míg az európaiak 47 százaléka.
Kisebb-nagyobb rendszerességgel, saját elmondása szerint a magyarok 93 százaléka végez testmozgást. Ezzel Európában a második helyen állunk. Igaz, a magyarok általában ritkán mozognak. A megkérdezett magyarok közül, akik néha vagy gyakran mozognak, minden harmadik szokott sétálni, és minden tizedik tornászni.
Jelentősen túlsúlyosnak legnagyobb arányban a spanyolok, hollandok és belgák mondták magukat. A megkérdezés időpontjában a legtöbb fogyókúrázót Görögországban, Franciaországban, Írországban és Spanyolorszában tárta fel a kutatás. Ott kimagaslik azok aránya is, akik egészségesebb étrendre térnek át.
Sportolni leggyakrabban a dánok, svédek és írek szoktak. Európában legtöbben sétálnak, tornáznak és futnak, csapatjátékban vesznek részt és úsznak . Sétálni legtöbben az írek, finnek és angolok mennek. A futás a németek, dánok és olaszok körében legkedveltebb. A tornát legnagyobb arányban a norvégok, hollandok és portugálok szeretik. A csapatjátékok Csehországban, Olaszországban és Hollandiában a legnépszerűbbek. Úszásnál a csehek és németek állnak az élen. Aerobiknál a lengyelek vezetnek a csehek és magyarok előtt.
A válaszokat befolyásolja az Internet-használók eltérő száma: A legfejlettebb országokban ugyanis az adatok szinte az egész közvéleményt tükrözik. Ahol viszont kisebb az Internet-használók aránya, mint például Magyarországon is, ott felülreprezentáltak közöttük a fiatalok, magasabb iskolai végzettségűek és az átlagosnál nagyobb jövedelműek.
A válaszokat befolyásolja az Internet-használók eltérő száma: A legfejlettebb országokban ugyanis az adatok szinte az egész közvéleményt tükrözik. Ahol viszont kisebb az Internet-használók aránya, mint például Magyarországon is, ott felülreprezentáltak közöttük a fiatalok, magasabb iskolai végzettségűek és az átlagosnál nagyobb jövedelműek. Néhány országban a saját testsúlyukat megítélők aránya (a válaszadók %-ában) -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.