"Az ár, az érték és a gazdasági helyzet lesz a középpontban" – összegezte várakozásait a Reutersnek a Játékgyártók Szövetségének trendelemzője. Reyne Rice szerint minden gyártónak biztosnak kell lennie abban, hogy a polcokra nem csak olyan játékok kerülnek, amelyekre a vásárlók vágynak, hanem olyanokat, amelyeket megengedhetnek maguknak.
Már csak két hónap van hátra az ünnepi vásárlási szezonból, amely negyven éve nem alakult ilyen rosszul az Egyesült Államokban. Az eladások csökkenése miatt sem a Hasbro, sem a Mattel nem érte el az elemzői várakozásokat.
Február 15-től 18-ig rendezik meg New Yorkban az Amerikai Nemzetközi Játékkiállítást, amely többszáz kereskedőt és gyártót vonz majd. A múlt évben a biztonsági kérdések kerültek a középpontba, a BMO Capital Makers szerint most az ár lesz a legfontosabb. A Mattel harminc-hatvan dollárért hozza ki új termékeit, megpróbálva leszorítani az újdonságok árait. Szintén ilyen árakon mozognak az új Hasbro játékok és várhatóan a kisebb cégek is igyekeznek megfelelni a válság körülményeinek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.