Az együttműködés 14 neves fővárosi intézményt ölel fel – a Nemzeti Múzeumtól a Magyar Állami Operaházon keresztül a Művészetek Palotájáig –, amelyek az eddiginél intenzívebb marketingmunkát szeretnének, elsősorban külföldön. Fekete László, a BTH ügyvezető igazgatója elmondta, az intézmények vállalják, hogy legalább egy idegen nyelven – angolul – készítenek honlapot és feliratot a tárlatokhoz.
A BTH pedig promóciós lehetőségeivel – kiadványokkal – segíti a kínálat népszerűsítését, arra a kutatásra alapozva, amelyet a Budapestre látogató turisták megkérdezésével készítettek – tette hozzá Fekete László.
Az összefogásra minden eddiginél nagyobb szükség lesz az idén: a BTH becslése szerint tavaly október óta 15-20 százalékkal csökkent a vendégek és az általuk eltöltött éjszakák száma a budapesti szállásadóknál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.