BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A vevőszolgálat fejlesztése jelentheti a vállalatok túlélését

A jelenlegi válságban a vevőszolgálat fejlesztése a túlélést jelentheti a vállalatok számára - mondta Kricska István a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezető partnere, a tanácsadó vállalat Mystery Shopping Day 2009 elnevezésű konferenciáján csütörtökön.

A próbavásárlás témakörére összpontosító rendezvényen az ügyvezető hozzátette: a válság lehetőséget teremt minden cégnek, hogy újragondolja működését, tevékenységét, és értékelje vevő-kiszolgálási kultúráját.

Kiemelte: azok a vállalatok, amelyek képesek vevőik bizalmát megőrizni, új szolgáltatásokkal többet, mást nyújtani, mint korábban, vagy mint a versenytársak, ott lesznek a piaci szereplők között a visszaesést követő fellendülésnél is. A vevőszolgálat fejlesztésének egyik leghatékonyabb eszköze lehet a próbavásárlás, amelynek segítségével a vállalatok valós képet kaphatnak szolgáltatásuk színvonaláról.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.