Így kommentálta a szervező Deutsche Messe AG egyik igazgatósági tagja a tényt, hogy a világ legnagyobb infokommunikációs vásárán egy évtizede nem tapasztaltak ennyire lanyha érdeklődést a bemutatkozni vágyó cégek részéről. Az elmúlt években kettős trend volt megfigyelhető Hannoverben: a látogatók száma évről évre akár több tízezerrel is nőtt, a kiállítók száma viszont, ha kismértékben is, de folyamatosan csökkent.
Utóbbira ésszerű magyarázatot adhat, hogy a rivális nemzetközi rendezvények, a januári Las Vegas-i CES szórakoztatóelektronikai show, vagy a februári barcelonai mobil-világkonferencia időben is túl közel vannak egymáshoz, ráadásul a technológia fejlődésével tematikájukban is egyre közelebb kerülnek egymáshoz.
Lapos tévét nemcsak az amerikai kaszinóvárosban mutatnak be a cégek, a mobiltelefon-premiereknek sem csak egyedüli színhelye a katalán főváros, míg számítógéppel sem feltétlenül csak Hannoverben debütálnak az IT-cégek. Nem beszélve a tartalomiparról, szereplői mindhárom rendezvényen megmutatják magukat, feltéve, ha márciusig el nem fogy a marketingkeretük.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.