A gazdasági válság ellenére – vagy annak köszönhetően – újabb autóipari beruházások jöhetnek Kelet-Európába. A térségben termelni továbbra is jóval olcsóbb, mint bárhol Nyugat-Európában – az iparág ismerői szerint a különbség autónként az ezer eurót is elérheti –, és ez a költségelőny a jelenlegi gazdasági helyzetben felértékelődik. Tény az is, hogy a válság nem hagyta érintetlenül a térségben megtelepedett cégek termelőkapacitásait, a gyártás visszafogása, bérbefagyasztás és elbocsátás a jellemző mindenhol.
A friss beruházási tervek közül kiemelendő a Volkswagené: a német cég pozsonyi üzemébe kívánja hozni új modelljének, az Up nevű kisautónak a gyártását. A tervek szerint három év múlva évi 300 ezer jármű gurul le a pozsonyi futószalagról. Szerbiában a FIAT bővít 700 millió euróért, és nem szabad megfeledkezni a Mercedes kecskeméti beruházásáról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.