A bevezetést eredetileg 2010-re tervezték, de a márkaépítést előtérbe helyezve a nyilvános értékesítést egy évvel előre hozták. A Daimlert korábban sokat bírálták amiatt, hogy a környezetvédelmi célú fejlesztésekben nagyon lemaradt a versenytárs BMW-vel szemben, amely Hydrogen 7 modelljével már néhány éve teszteli az üzemanyagcellás technológiát.
Az üzemanyagcella alkalmazása azonban nem oldja meg egyik napról a másikra a globális közlekedési problémákat. Mivel a technika egyelőre nagyon költséges, a Daimler is csupán néhány száz darab eladását tervezi az első évben. Az értékesítéshez külön lízingkonstrukciót dolgoztak ki a vállalatnál, hogy a drága autók vásárlását segítsék.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.