BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Azonnali reklámmegtérülést ígér az Addel webáruház, amely a Habostortáé lett

A 170 webáruházzal évente 1 milliárd forint forgalmat bonyolító Addel.hu 100 százalékos tulajdonrészét a Habostorta Kft. vásárolta meg.

Török László az Addel.hu korábbi tulajdonosa, 2002-ben indította el az oldalt, azzal a céllal, hogy a Magyarországon még éppen csak kibontakozó e-kereskedelem szereplőinek, egy a vevők számára könnyen használható, és a kereskedőknek alacsony költséggel üzemeltethető webáruház rendszert hozzon létre.
 
„Az Addel sikere az egyszerűségében rejlik. Segítségével bárki indíthat webáruházat, kiléphet termékével a világhálóra, és a látogatottságról mi gondoskodunk.” – fogalmazott Weiler Péter. Az új tulajdonos úgy véli, hogy a gazdasági válság csak felerősítette az e-kereskedelem jelentőségét. A forgalom hónapról hónapra emelkedik, hiszen ebben a környezetben lehet a legolcsóbban az extra költségek megfizetése nélkül kereskedni. A kereskedők a kedvező feltételeket pedig az alacsonyabb fogyasztói árakban adják tovább a vásárlóknak.
 
„Azt gondolom, hogy az Addel.hu vásárlói és bérlői sok pozitív változást éreznek majd a közeljövőben. A Habostorta révén nem csak a látogatottságot emeljük majd meg, de a vásárlói élményt is fejleszteni kívánjuk. Senki nem mond nemet, ha a reklámra költött befektetése azonnal megtérül. Az Addel pedig ebben erős, olyan platform, ahol mindenki jól jár, és nem közép, vagy rövidtávon, hanem azonnal.” – nyilatkozta Weiler Péter.


 
A Habostorta Kft. fokozatosan fordult a tranzakció alapú bevételekre épülő üzleti modellek irányába. 2008-ban indította a Brands.hu-t, Magyarország első online vásárlói közösségét, ahol a tagság a bolti árnál akár 70 százalékkal olcsóbban juthat hozzá világmárkákhoz.
 
„Az Addel.hu megvásárlása ezt a stratégiát erősíti. Az emelkedő reklámbevételek ellenére úgy látjuk, hogy a vásárlókkal a közvetlen, pénzmozgással is járó kapcsolat hatalmas érték. Ez a piac hatalmas tartalékokat rejt magában, a felnövő generációk a beszerzéseiket egyre inkább az interneten intézik, és mi ebből a magunk módján szeretnénk kivenni a részünket. – mondta Weiler Péter. Az Addel vételárát a felek üzleti titokként kezelik, erről információt nem adnak ki.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.