Török László az Addel.hu korábbi tulajdonosa, 2002-ben indította el az oldalt, azzal a céllal, hogy a Magyarországon még éppen csak kibontakozó e-kereskedelem szereplőinek, egy a vevők számára könnyen használható, és a kereskedőknek alacsony költséggel üzemeltethető webáruház rendszert hozzon létre.
„Az Addel sikere az egyszerűségében rejlik. Segítségével bárki indíthat webáruházat, kiléphet termékével a világhálóra, és a látogatottságról mi gondoskodunk.” – fogalmazott Weiler Péter. Az új tulajdonos úgy véli, hogy a gazdasági válság csak felerősítette az e-kereskedelem jelentőségét. A forgalom hónapról hónapra emelkedik, hiszen ebben a környezetben lehet a legolcsóbban az extra költségek megfizetése nélkül kereskedni. A kereskedők a kedvező feltételeket pedig az alacsonyabb fogyasztói árakban adják tovább a vásárlóknak.
„Azt gondolom, hogy az Addel.hu vásárlói és bérlői sok pozitív változást éreznek majd a közeljövőben. A Habostorta révén nem csak a látogatottságot emeljük majd meg, de a vásárlói élményt is fejleszteni kívánjuk. Senki nem mond nemet, ha a reklámra költött befektetése azonnal megtérül. Az Addel pedig ebben erős, olyan platform, ahol mindenki jól jár, és nem közép, vagy rövidtávon, hanem azonnal.” – nyilatkozta Weiler Péter.
A Habostorta Kft. fokozatosan fordult a tranzakció alapú bevételekre épülő üzleti modellek irányába. 2008-ban indította a Brands.hu-t, Magyarország első online vásárlói közösségét, ahol a tagság a bolti árnál akár 70 százalékkal olcsóbban juthat hozzá világmárkákhoz.
„Az Addel.hu megvásárlása ezt a stratégiát erősíti. Az emelkedő reklámbevételek ellenére úgy látjuk, hogy a vásárlókkal a közvetlen, pénzmozgással is járó kapcsolat hatalmas érték. Ez a piac hatalmas tartalékokat rejt magában, a felnövő generációk a beszerzéseiket egyre inkább az interneten intézik, és mi ebből a magunk módján szeretnénk kivenni a részünket. – mondta Weiler Péter. Az Addel vételárát a felek üzleti titokként kezelik, erről információt nem adnak ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.