Az Egyesült Államokban a Barbie nyolc éves korosztályig népszerű és játékként tekintenek rá. Nem így Kínában, ahol a Mattel most nyitotta meg legnagyobb Barbie áruházát, amely a babákon kívül ruházati termékeket és édességeket is árul.
A megnyitón a kislányok helyett húszas éveikben járó nők tolongtak, igazolva, hogy a világ legnagyobb játékgyára nem hiába célozza meg az 1,3 milliárd főből álló potenciális vásárló tömeget – írja a Washington Post.
A fiatal, jól kereső, városlakó nők körülbelül annyit keresnek, mint férfi honfitársaik, de kevésbé takarékosak és szeretik a nyugati márkákat. Ez azt jelenti, hogy a kínai nők megnyerése eldöntheti egy egész márka sorsát. A jelek szerint erre a következtetésre jutott a Sony és az Estée Lauder is, a két cég negyven részes sitcom sorozatot indított, amelyben Clinique termékek helyeztek el. Az Unilever pedig elindította az Ugly Betty kínai változatát, amelynek első szezonjában a Dove termékcsalád 3 300 másodpercnyi reklámidőt kapott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.