A nagyberuházást a kormány gazdaságélénkítő tervének részeként hajtanák végre, a látványos projektnek ugyanakkor van egy apró szépséghibája: az államnak kevés a pénze, ezért a fejlesztés nagyrészt magánberuházás formájában valósul meg.
Emiatt a létrehozandó hálózatot egy új – a meglévővel párhuzamosan tevékenykedő – közlekedési vállalat működtetné. A kormány előzetes értesülések szerint csak a műszaki tervezés finanszírozása és irányítása erejéig vesz részt a munkákban.
A projekt fő adatai mindenképpen imponálók. A Sarkozy által közzéteendő terv szerint a francia főváros metró- és gyorsvasúti hálózata nemcsak megduplázódik, hanem koncepciójában is átalakul.
A napi sokmilliós emberáradat kezelésére egyfajta elővárosi közlekedési védvonal jön létre, amelynek révén gyorsabban lehet eljutni a külső körzetekben már most is létező vagy odatelepülni szándékozó ipari-vállalkozói központokba. A munkákat jellemezve a Le Figaro „fáraói léptékű” építkezések terveiről számol be, ami nyilván erős hatást fejt ki a foglalkoztatásra és a növekedésre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.