Százra 4,5 másodperc alatt gyorsul az autó, a végsebessége azonban csak 250 kilométer, mert az elektronika nem engedi tovább gyorsulni, pedig még legalább egy százas benne maradt.
Miután azonban még arra is viszonylag ritkán nyílik mód, hogy az ember legálisan elérje a kettőötvenet, nemigebn fájhat az elektronikus sebességkorlátozás.
Annak érdekében, hogy mégse fájjon a szív, újonnan komponálták a kipufogó rendszertm, így a V-nyolcas orgona hangja szebb, mint bármikor, bár amegszállottak számára egy kicsit halk.
A szintén újonnan tervezett vízhűtés biztosítja a kocsi állóképességet akkor is, ha versenypályán hajtják az E 63 AMG-t.
Az 10 lóerős teljesítménynövelés ellenére az elődmodellnél 12 százalékkal kevesebbet üzemanyaggal is beéri a limuzin: a gyári adat szerint az átlegfogyasztása 13 liter alatt marad. A hatásfokot növelő számos trükk között van az igény szerinti benzinellátás, és a fékezési energiát visszanyerő generátorvezérlés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.