A negyedéves veszteség 23,5 millió euróról 36,8 millió euróra nőtt. A Németországon kívüli közép- és kelet-európai piacokon a forgalom 13,6 százalékkal 206,1 millió euróra esett, ami a cég szerint jórészt a helyi valuták leértékelódése miatt következett be.
Németországban azonban az éprilisi forgalom már az egy évvel ezelőttit is meghaladta, ami a Praktiker állítása szerint máris nagyrészt kompenzálta az első három hónap elmaradását, és a múlt havi ötven helyett már csak 32 áruházban dolgoznak rövidített munkaidőben.
Magyarországon viszont nem rövidítették a nyitvatartást, pedig a magyar barkácspiac negyedéves forgalomesése meghaladta a 20 százalékot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.