A Chrysler ragaszkodik ahhoz, hogy a Jeep Grand Cherokee a termékskálájának fontos része és népszerű modell. A cég ezzel magyarázza, hogy a kormányzati feddés ellenére ismét egy kevésbé takarékos autót mutat be – írja az AP. A hírügynökség szerint bár a New York-i Nemzetközi Autó Show-n bemutatott példány 11 százalékkal kevesebbet (11,8 liter száz kilométeren) fogyaszt, az időzítés mégis furcsa.
A Grand Cherokee a Chrysler második legnépszerűbb Jeep modellje, ugyanakkor az eladások csaknem felére csökkentek az év első három hónapjában. A gyárral ért egy az IHS-Global Insight elemzője is, aki szerint a SUV piac nem halt ki teljesen és főleg a Grand Cherokeehoz hasonló kisebb modelleknek van esélyük.
Ugyanakkor a Chryslernek a jelenlegi gazdasági helyzethez kell igazodnia, hiszen az Obama-kormány döntése értelmében a FIAT-tal kötendő házasságon múlik a számára előkészített állami támogatás sorsa. És még ha meg is születik a szövetség a FIAT és a Chrysler között, az olasz cég autói 2011 előtt nem lesznek elérhetőek az amerikai piacon, tehát a Chryslernek addig önállóan kell boldogulnia.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.