A névváltoztatást a menedzsment azzal indokolja, hogy a világturizmusban jóval gyorsabban változnak a trendek, mint korábban, ők pedig a piaci igényeket szeretnék követni az új név bevezetésével. Ennek érdekében tudatos brand-építésbe kezdtek, s bíznak abban, hogy forgalmuk növekedése visszaigazolja majd elképzeléseiket.
A világ többi Sofitel szállodájában is igyekeznek olyan nevet választani, mely utal a legismertebb helyi nevezetességekre. Bár Budapest rendkívül gazdag turistacsalogató látványosságokban, a szállodához is köthető legjellemzőbbet szerették volna kiválasztani. A Sofitel Budapest választása a Chain Bridge (Lánchíd) névre esett. A névváltoztatás célja, hogy a szálloda egyedi vonzereje és a város nevezetessége ezáltal központba kerül.
A Chain Bridge név elsősorban a külföldi vendégek számára közvetít üzenetet azáltal, hogy városunk egyik legimpozánsabb látványosságára hívja fel figyelmüket. Ebből a megfontolásból nem is fordítják le a nevet magyarra, mostantól egységesen, angolul használják majd kommunikációjuk minden területén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.