A közel 10 ezer autóval és négyszáz ügyféllel rendelkező vállalat időről időre felméréseket készít a céges autók piacáról és a várható trendekről.
A LeasePlan friss vizsgálta szerint általánosan elmondható, hogy elsősorban nem a nagy és drága autókat lopják, hanem éppen ellenkezőleg: az átlagos, középkategóriás modellek a leginkább veszélyeztetettek.
Bár az elmúlt négy év adatai alapján a lopott autók összes darabszáma közel felére csökkent, a márka összetétel tekintetében szinte változatlan a dobogós sorrend: a márkáknak a LeasePlan teljes autóparkján belüli részesedését is figyelembe véve a Volkswagen, míg összes darabszámban az Opel vezeti a lopási statisztikákat, őket a Renault követi. Érdekes, hogy a Ford – habár az egyik legkelendőbb céges autó – messze elkerüli a leglopottabb autómárkák élmezőnyét.
Hogy miért épp ezek az autók a legveszélyeztetettebbek? „A válasz egyszerűnek tűnik: az átlagos és tömegek által használt típusok nem keltenek nagy feltűnést és mivel jelentős részük úgyis alkatrészként végzi, felvásárló piac mindig akad.” - mondta el Jókuti Gábor a LeasePlan Hungária kereskedelmi igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.