A fúrópajzsok azután indulhatnak el ismét, és kezdik meg a Duna alatt átvezető rész fúrását, hogy a főváros és a kivitelező Bamco konzorcium között április 28-án megegyezés született.
A Bamco április 14-én állt le az alagútfúrással, mert nem tudta rendezni a BKV-val pluszköveteléseit; ezek 35 milliárd forintra rúgtak, miközben az alagútfúrásra kötött szerződés teljes összege mintegy 62 milliárd forint - számol be a KlubRádió az MTI alapján.
A munkát akkor szüntették be, amikor a pajzsok már elérték a Szent Gellért téri állomást, és azokat készítették fel a továbbhaladásra.
A pajzsok két éve indultak el az Etele térről, s az eredeti tervek szerint már áprilisban el kellett volna jutniuk a Keleti pályaudvarig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.