Javította az eredményt egy 2007-es felvásárlás, az internetes értékesítés rohamos bővülése, és sok pénzt hoztak a külföldi boltok is. A csoport nagy terjeszkedésre készül a továbbiakban is, egyebek mellett Kelet-Európában.
A csoport adó előtti eredménye 12,8 százalékkal 37,1 millió fontra emelkedett összehasonlítható alapon a márciussal végződött üzleti évben. Elemzők 37,2 milliót vártak. A bevétel 6,9 százalékkal 723,6 millió fontra emelkedett: belföldön 1,4 százalékos, külföldön viszont több mint 40 százalékos volt a forgalom növekedése.
A Mothercare vezérigazgatója szerint a csoport jó pénzügyi helyzete lehetővé teszi a további terjeszkedést: mintegy 100 boltot tervez nyitni egyebek mellett Kelet-Európában, a Közel-Keleten, Kínában és Indiában. A Mothercare-nek jelenleg 51 országban 1014 üzlete van.
A társaságnak nincs semmi adóssága, a részvényeseknek majdnem 21 százalékkal több osztalékot fizetnek a tavalyi évről.
Eközben a brit kiskereskedelmi hálózatok többsége komoly gondokkal küszködik a válság miatt, egy másik brit "nagyágyú", a Marks and Spencer például éppen hétfőn jelezte, hogy az egy évvel korábbinál 38 százalékkal kisebb adó utáni nyereséget ért el a márciussal zárult üzleti évben, és mintegy 30 százalékkal csökkentik az osztalékot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.