Megállapította ugyanis, hogy a cég a 2008. január 1. és augusztus 31. között kiküldött promóciós csomagjaiban a nyereményjátékokról, illetve az ajándékokról a fogyasztók megtévesztésére alkalmas tájékoztatást adott.
A csomagküldő kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások gyakorta igyekeznek befolyásolni a fogyasztó vásárlási kedvét ajándék, nyeremény ígéretével. Ez nem tilos, ám elvárás, hogy az ajándékról, a nyereményről adott tájékoztatás megfeleljen a valóságnak.
A GVH feltárta: a Bakker-Holland Kft. elhallgatta, hogy az adott nyereményjátékban nemcsak magyar fogyasztók vesznek részt. Márpedig ez a körülmény a GVH szerint nagyban befolyásolja a fogyasztók nyerési esélyeit.
A cég ezen túlmenően olyan látszatot keltett, mintha az adott nyereményjátékban a fogyasztó csak akkor vehetne részt, ha megrendelését meghatározott időtartamon belül küldi meg. De nem volt biztosítva, hogy minden fogyasztó ugyanazon a napon kapja meg a promóciós csomagot. Alaptalanul sugalmazta az adott fogyasztó egyfajta kiválasztottságának érzetét is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.