Enyedi András elmondta: a tematikus csatornák részpiacán is érezhető némi visszaesés, ám ez arányaiban számottevően kisebb, mint a nagyobb csatornáknál. A tematikus csatornák messze vannak a piac egésze zuhanásának mértékétől, sőt, a kábeles reklámpiac összességében nem csökkent, tehát nagyobb szeletet hasít ki magának a reklámtortából.
Az IKO televíziócsoport vezetője szerint ennek oka, hogy az utóbbi időben felgyorsult egy évek óta tartó folyamat: a válság ráébresztette a hirdetőket arra, hogy a reklámra költött forintjaik hasznosulása fontos érték.
Ami a nehézségeket illeti, Enyedi András leszögezte: a hirdetőknek azt kell megérteniük, hogy egy tematikus, illetve egy általános adót nem lehet ugyanazon mérőszám alapján megítélni. Ugyanakkor egyes tematikus csatornák szinte kinövik kereteiket, Enyedi szerint a Film+ és a Cool is számos tekintetben hasonlít az általános tematikájú televíziókhoz, és nézettségüket tekintve is inkább már középcsatornának mondhatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.