Az adózott eredmény mindössze 5,6 millió euró volt a január-március közötti időszakban, egy évvel korábbi 90 millióval szemben.
Az üzemi eredmény rendkívüli tételek nélkül 9,4 százalékkal esett vissza 114 millió euróra. Az értékesítés árbevétele 1 százalékkal 738 millió euróra esett, egy évvel korábban még 741 millió volt.
A 14 évig tartó folyamatos növekedés után a társaság kénytelen alkalmazkodni a recesszió miatt megváltozott piaci körülményekhez, s az idén folytatja tavaly megkezdett takarékossági programját.
Ebben egyebek mellett a beruházások megkurtítása, üzletek bezárása, egyes üzletágak karcsúsítása szerepel a cég pénteki közleménye szerint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.