Amíg 1999-nem együttesen 4,9 millió gépkocsit értékesítettek, addig 2008-ra 6,9 millió darabra nőtt az értékesítési szint, így a Renault-Nissan Szövetség a harmadik legnagyobb autóipari csoporttá lépett elő a világon.
A gazdasági helyzet miatt a két társaság közötti együttműködés fel fog gyorsulni, miután június elsejétől 11 fős szakértői csoport a költségcsökkentés és az egymás számára gyártás újabb lehetőségeit tárja fel - jelentette be Carlos Ghosn, a Renault-Nissan Szövetség elnök-vezérigazgatója.
A cégvezető szerint a beszerzés, a padlólemezek, alkatrészek és hajtásláncok közös fejlesztése és gyártása, a globális logisztika, valamint a kutatás-fejlesztés területén való szorosabb együttműködés révén a francia és a japán vállallat ebben ez évben 1,5 milliárd euróval csökkentheti költségeit.
A Szövetség 1999-től a jelenlegi globális gazdasági és pénzügyi válságig mindkét társaság számára a nyereségesség és a piaci tőke-érték jelentős növekedésével járt. A Renault tőkeértéke több mint háromszorosára növekedett, így az értéke 8,7 milliárd euróról 27,6 milliárd euróra nőtt.
Az 1999-2007 közötti időszakban az átlagos működési nyereség jelentősen nőtt az 1990-1999 közötti időszakéhoz képest. A Renault esetében a működési nyereség megötszöröződött, 442 millió euróról 2.126 millió euróra nőtt, a Nissan esetében a nyolcszorosára (79,6 milliárd jenről 636,1 milliárd jenre).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.