A Sixt Magyarország adatai szerint 2009 első negyedévében közel háromszorosára nőtt a tartós bérlettel kapcsolatos ajánlatkérések száma az előző év azonos időszakához képest.
A létrejött megállapodások száma - a még alá nem írt megrendeléseket nem számítva - 23,5 százalékkal emelkedett. Mindez azt mutatja, hogy folytatódik a tendencia, amit a Sixt már az előző év végén is tapasztalt: a válság miatt egyre kedvezőbb alternatíva a tartós bérlet.
A Sixt szolgáltatása iránti nagyobb érdeklődés oka valószínűleg az, hogy a tartós bérlet keretében a vállalatok nagyobb összeg lekötése nélkül, előre kalkulálható és ellenőrzés alatt tartható havidíjért juthatnak kiváló minőségű autókhoz. A pénzügyi előnyökkel függhet össze, hogy a tartós bérlettel kapcsolatban az elmúlt hónapok során főként a kis- és középvállalkozások érdeklődtek.
A tartós bérlet irányába elmozduló vállalatok méretéből és lehetőségeiből következik, hogy a legtöbb ajánlatkérés tíz gépkocsinál kevesebbre vonatkozott. Az igényelt autók többnyire a közép, illetve a felső-közép kategóriába tartoztak, és a vállalatok a tartós bérlet konstrukciók közül jellemzően az alapcsomagot választották.
A cég tapasztalatai szerint az alapcsomagban is megtalálható szolgáltatások közül az ügyfeleknek főként a szervizlátogatások és a gumicserék megszervezése, az állandó rendelkezésre állás, valamint a dedikált kapcsolattartó fontos.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.