A Burberry szerint a gyenge eredményt az indokolja, hogy több terméket értékesítettek leértékelve, mint teljes áron, s ez összességében veszteséget hoztak a cégnek.
A londoni székhelyű konszern a gazdasági válság miatt teljesen beszüntette alacsonyabb kategóriás Thomas Burberry termékeinek gyártását Spanyolországban.
A Burberry árbevétele ugyanakkor 21 százalékkal 1,2 milliárd fontra nőtt. A vállalat 12 százalékkal bővítette kiskereskedelmi területeit. Angela Ahrendts, a vállalat vezérigazgatója kifejtette, a Burberry a közeljövőben kezdi a lezserebb kollekciójának, például farmerek értékesítését Burberry Brit márkanéven. Ugyanezen a néven kerülnek a forgalomba a cég parfümjei is. A vezérigazgató ígéri a Burberry farmertáskát már 125 dollárért meg lehet majd vásárolni, egyelőre az Egyesült Államokban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.