A kínai márkák üzleti fórumán Ren Hongbin, a Kínai nagykövetség kereskedelmi tanácsosa elmondta, hogy Peking bátorítja a vállalkozásokat, hogy a „Go Global” nemzeti stratégia minél több kapcsolatot létesítsenek külföldön.
Miután az Európai Unió Kína legnagyobb üzleti partnere, szeretnék a befektetéseinket erre a területre összpontosítani.
Magyarország a földrajzi elhelyezkedésének köszönhetően remek kiindulási helyszín a kínai cégek számára, hogy Európa felé nyissanak, és itt rendelkezésükre álljon egy kereskedelmi disztribúciós központ. Az AsiaCenter jelentős szerepet vállalt a cél elérésében – emelte ki a kereskedelmi tanácsos.
A gazdasági fejlődésével párhuzamosan a tartomány egyre több vállalkozása terjeszkedik külföldre: 2008 végére mintegy 3000 céget vagy ügynökséget hoztak létre más országokban az innen származó befektetők.
A Jangce-deltánál fekvő 102 ezer négyzetkilométeres, 51 milliós Csöcsiang Kína egyik gazdasági katalizátora. Tavaly az egy főre jutó GDP elérte a 6 078 dollárt (a kínai átlag 6 ezer, a magyar 19 800 dollár), amivel a tartományok közti negyedik előkelő helyet foglalja el. Jelentős munkaerőt igénylő feldolgozóipar jellemzi a tartományt, mint például a textil- és ruhaipar, bőrgyártás, a műszálgyártás, a gépgyártás, és szoftvergyártás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.