Első hallásra nem volna rossz, ha a pécsi Európa Kulturális Fővárosa programot egy olyan internetes honlapon lehetne hirdetni, amit havonta mintegy 30 millióan néznek meg. Egyebek mellett ugyanis saját weblapjának lehetőségeit is felajánlotta a Ryanair, Európa legnagyobb fapados légitársasága, amely a napokban promóciós-hirdetési ajánlattal kereste meg az EKF menedzsmentközpontot.
Tamás László, az ír cég közép-kelet-európai ügyeiért is felelős marketingvezetője a bama.hu-nak elmondta, emellett elképzelhetőnek tartja a repülőgépek fedélzeti magazinjaiban történő megjelenést vagy éppen a csomagtereken való hirdetést. Tamás László azt sem titkolta, ez közös érdek, hiszen ők az eszéki reptérről is szállítanak utasokat. A világcég marketingvezetője közölte: az a gyakorlat, hogy ha valamely város vagy turisztikai hivatal erre áldoz valamennyi keretet, azt a Ryanair megduplázza, s együttes kampányt indítanak. Ezért is várja most a pécsiek válaszát.
Ruzsa Csaba, az EKF menedzsmentközpont ügyvezetője elmondta, megkapták a Ryanair érdeklődő e-mailjét, s tegnap válaszoltak is rá. Az ügyvezető hangsúlyozta, nagyon sok hasonló megkeresés érkezett már, többek között más légitársaságokról, repterektől is. Mivel most folyik a reklám- és promóciós kampány előkészítése, arról tájékoztatták az ír céget is, hogy szakértők döntik majd el, milyen kommunikációs csatornák lesznek a legmegfelelőbbek minél több lehetséges vendég elérésére. A pécsi EKF-reklámkampány egyébként több formában futna, s összesen mintegy 1,8 milliárd forint jut rá, EU-s, magyar állami, illetve pécsi önkormányzati forrásokból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.