A világ egyik legdrágább és legnagyobb luxus divatcikk-gyártójaként ismert Louis Vuitton régóta keményen küzd termékeinek hamisítása ellen. Nem sok sikerrel: becslések szerint a világon eladott LV-márkajelzésű cikkeknek csupán 1 százaléka valódi, 99 százalékuk hamisított.
A 13 700 főt foglalkoztató, 1854-ben alapított párizsi cég ezért minden alkalmat megragad, hogy jogi úton is fellépjen a hamisítók ellen. LV-tesztvásárlók járják a világ nagyvárosainak üzleteit, hogy hamis LV-cikkeket keressenek. Egy ilyen tesztvásárlásnak esett áldozatul most a Német Vöröskereszt egyik használtruha-boltja a Hessen tartománybeli Marburgban, ahol mindössze 3 eurót kellett fizetni a hamis LV-táskáért.
A Német Vöröskereszt helyi szervezete most azon gondolkozik, hogy bezárja ezt az üzletet, mert máskor is előfordulhat, hogy hamisítványok kerülnek be árukészletébe – tudósít a Spiegel Online. A segélyszervezet hesseni vezetése ezért felháborodottan reagált: a cégnek nem lenne szabad a teljes ellehetetlenülésnek kitennie a boltot. Az üzlet maga is a hamisítás áldozata, nem pedig maga a hamisító – érvel a Vöröskereszt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.