A cég elindulásának ötödik évfordulója alkalmából rendezett összegzésen közölte: a jelentős bővülést az áprilisban üzembe állított harmadik repülőgép teszi lehetővé.
A vezető szerint a további itteni növekedést főleg a Budapest Airport még mindig magas díjai, illetve az hátráltatja, hogy a térségben Magyarország szenvedte el a legnagyobb veszteségeket a válság miatt, így a kereslet nem emelkedik olyan ütemben, mint másutt.
Budapestről a nyári időszakban 19 útvonalon közlekednek a magentaszínű repülőgépek. A téli–tavaszi szünet után újraindulnak a nyári járatok Burgaszba, Korfura, Krétára, Rodoszra és Palma de Mallorcára. Itteni vidéki repülőterek egyelőre biztos nem jelennek meg a kínálatban, még berepülőcélpontként sem, ehhez kicsi az országos piac, és nem elég jók a feltételek – mondta.
A SkyEurope csődvédelméről szólva nem nagyon akart részletekbe bonyolódni arról, hogy belép-e helyére a cég Pozsonyban. A szlovák piacot egyébként vonzónak nevezte, és közölte: egyrészt a SkyEurope-pal kapcsolatos fejleményeket, másrészt az ottani versenytársak lehetséges lépéseit elemzik, s bármikor készek kihasználni a potenciált. Ez történik például Prágában, ahol a hét végén nyitják meg a 11. bázist, s részben elhalásszák az ottani SkyEurope-utasokat is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.