Paul Buckle, a Nestlé vezérigazgatója elmondta, a beruházás értéke megfelel annak az összegnek, amit a cég az elmúlt időszakban évente átlagosan üzletfejlesztésre fordított - jelenti a Business Times.
A legtöbbet, 85 millió frankot Malajziában költenek el, ahol az iszlám előírásoknak megfelelően elkészített, úgynevezett "halal" ételek piacának bővülését használják ki, e mellett új ültetvények telepítését tervezik a Nescafé és porított kávétermékei számára.
Az élénkülő exportra tekintettel tovább fejlesztik a Maggi termékcsaládhoz kapcsolódó gyártókapacitást is. 72 millió frank jut Fülöp-szigeteki beruházásokra, 56 millió frankból pedig új gyáregységet építenek Thaiföldön, ahol tej- és kávétermékeket állítanak majd elő.
A Nestlé az idei évben is a forgalom növekedését várja a térségben, annak ellenére, hogy a visszaesés a legtöbb régiós ország gazdaságát erőteljesen sújtja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.