Erre kívánja alapozni stratégiáját a Magyar Telekom vállalati szolgáltatások üzletága is, amely, mint ismert, T-Systems néven menedzseli a csoport infokommunikációs portfólióját.
Július elsejére érik be az a projekt, amely az egyelőre négy szolgáltatásból álló csomaggal a hazai kis- és középvállalatokat célozza meg, s amelyre az elmúlt hónapokban mintegy félmilliárd forintot költött a társaság – jelentette be Király István, az üzletág stratégiai és marketingigazgatója.
Az infokommunikációs alkalmazások és eszközök bérlésével a cégek kiválthatják az önállóan eddig nagyobb költséggel üzemeltetett rendszereiket, illetve eddig számukra nem elérhető szolgáltatásokat használhatnak.
Az informatika a válság ellenére húzóágazat marad, nem véletlen, hogy a gazdaságélénkítő programok egyik sarokköve az IT-szektor erősítése, a széles sávú hálózatok fejlesztése – emelte ki Papp István, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, a T-Systems vezetője.
Azzal is számolni kell az ebben az ágazatban tevékenykedő üzleti vállalkozásoknak, hogy a technológiát használó cégek a jövőben a gyorsabb és az olcsóbb megoldásokat keresik, és csak azokért a szolgáltatásokért hajlandók fizetni, amit ténylegesen használnak is – tette hozzá.
A válság a kkv-kat még súlyosabban érinti, számukra még sürgetőbbek a pénzügyi forrásokat kímélő havi díjra épülő virtuális szolgáltatások. Egy közelmúltban végzett felmérés szerint a kkv-k vezetőinek 90 százaléka úgy gondolja, hogy a recesszió legalább egy évig vagy még tovább elhúzódik, így érdemes hosszabb távú megoldásokban gondolkodni, azokra a tevékenységekre is, amelyek nem tartoznak a fő profiljukba, illetve amelyek közvetve befolyásolják a versenyképességüket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.