Az első negyedben a brit szigetországban megvalósított üzleti forgalma 4,3 százalékkal nőtt az előző negyedévben feljegyzett 3,7 százalékkal szemben. A növekedés azonban alacsonyabb volt, mint más szupermarketláncok esetében – jelenti a BBC. Terry Leahy, a cég vezérigazgatója az eredményeket úgy kommentálta: a Tesco tartja a tempót a válság jelentette gazdasági kihívások közepette.
A tengerentúli piacokon a Tesco erősen teljesített. Ázsiában 43,8 százalékos növekedést könyvelhetett el a kedvező árfolyamoknak köszönhetően, az Egyesült Államokban pedig 174 százalékkal növelte eladásait.
Áprilisban a vállalat 3,13 milliárd fontos adózás előtti eredményt jelentett, ez 10 százalékos növekedés az előző évhez képest és egyben rekord a brit kereskedelmi vállalatok történetében.
Mint arról tegnap beszámoltunk, a Tesco kínai terjeszkedésének részeként az egymilliós Fushun városban épít fel első bevásárlóközpontját, mely a hipermarket mellett edzőtermet, éttermi részleget és ötszáz lakást is magába foglal majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.