Egy hónappal ezelőtt a Boeing már elhalasztotta a Dreamliner bevezetését, mostani negyedéves jelentésekor pedig annyit közölt: jelenleg tervezik az új utasszállító bemutatkozásának menetrendjét. A gépnek elvileg 2009 második negyedévében kellene felszállnia úgy, hogy már az első halasztáskor is két éves késésben volt a cég.
A Teal Group elemzője a Reutersnek úgy nyilatkozott: a Dreamliner helyzete rosszul alakul, hiszen mind a kereskedelmi, mind a hadiipari légkört terheli a válság.
Igaz, a Boeing az elemzők várakozásánál magasabb, 998 millió dolláros nettó profitról számolt be a második negyedévben, az előző év azonos időszakában márt 852 millió dollárhoz képest. A Boeinget nem csak az utasszállítási, de a hadiipari költségek csökkentése is sújtja – a vállalat Robert Gates védelmi miniszter rendelkezésének megfelelően 2010-ben jóval kevesebb megbízást kap a Pentagontól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.