A pénzügyi szektorban a legudvariasabbak az ügyfelekkel, míg a legkevésbé előzékenyek a kereskedelemben dolgozók. Ezen a területen az átlagosnál nagyobb a fluktuáció.
A Magyar Telekomnál az elvándorlást úgy próbálják csökkenteni, hogy a szakmai és a készségfejlesztő tréningek mellett stressztűrést segítő és konfliktuskezelő képzést is szerveznek az alkalmazottaknak.
Az Aviva Biztosítónál elvárás a vesztett hívások minimalizálása és az ügyfelek minél gyorsabb visszahívása. A UPC-nél pedig ösztönzési céllal a call centeres munkatársak tudását, készségeit minősítő pontozási rendszert alkalmaznak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.