A június 30-val végződő negyedévet 82 százalékos profitemelkedéssel zárta a Mattel, kellemes meglepetést okozva ezzel az elemzőknek. A vállalat 898,2 millió dolláros forgalmat bonyolított le a negyedévben, az eladási adatokat azonban negatívan befolyásolta a dollár erőssége – jelenti az AP.
Robert A. Eckert vezérigazgató szerint a jelenlegi gazdasági helyzet fényében az eredmény pozitív. Az amerikai eladások 12, a nemzetköziek 26 százalékkal csökkentek a recesszió hatására. A Barbie termékek elsősorban a gyenge nemzetközi eladások miatt szenvedtek el 15 százalékos mínuszt, a Mattel fiú és lány márkacsoport egészét tekintve a csökkenés 25 százalékos volt.
A Mattel jelentős, 23 százalékos megtakarítást ért el a reklámozás és 18 százalékot az adminisztratív költségek terén. Riválisávál, a Hasbróval együtt a termelés csökkentésével és az árak emelésével próbálják kiegyensúlyozni a növekvő nyersanyagárakat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.