Egy liter ásványvíz mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára 50 forint volt tavaly májusban csakúgy, mint 2009 ötödik hónapjában - olvasható a Nielsen sajtóközleményében - közölte a Nielsen piackutató cég.
Az ásványvíz zömét továbbra is másfél literes palackban adják el: mennyiségben 75, értékben 79 százalék jut erre a kiszerelésre.
A beszerzési helyek erősen koncentrálódnak. A mennyiségben mért forgalomból hipermarketre 34 százalék, míg a főleg szupermarketeket és diszkontokat magában foglaló 401-2.500 négyzetméteres kategóriára 45 százalék jutott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.