A játék ( http://www.hungary.com/f1/ )keretében a versenyzők a hazai turisztikai kínálat alapján különböző témákban mérhetik össze ügyességüket a Hungaroring képzeletbeli aszfaltcsíkján.
Az MT Zrt. célja, hogy ezzel a nem hagyományos marketingeszközzel is felhívja az érdeklődők figyelmét az élesedő világbajnoki pontverseny kapcsán izgalmasnak ígérkező Magyar Nagydíjra.
A Társaság a játékot saját felületein kívül közösségi oldalakon, autós és sportportálokon is elhelyezte annak érdekében, hogy minél több külföldi utazót vonzzon a július 24-25-26-án megrendezésre kerülő futamra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.