Norbert Reithofer, a sport luxusautógyár vezérigazgatója azzal indokolta a döntést, hogy ezentúl a környezetvédelemre összpontosítanak az imázsépítő kampányban, és ezzel nem fér össze a világ legdrágább versenysorozata.
Hozzáfűzte ugyanakkor, hogy a bajor márka továbbra sem szakít a túraautó bajnoksággal, amely közvetlenebb kísérleti terepet jelent a jövő utcai autói fejlesztése számára.
Klaus Draeger, a BMW K + F vezetője, és egyben a cég motorsportokért felelős igazgatótanácsi tagja pedig kiemelte, hogy a döntés nincs összefüggésben sem a gazdasági válsággal, sem a csapat alárendelt helyzetével az idei F-1 világbajnokságban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.