Az internetes cég tájékoztatása szerint még az év vége előtt számtalan újítást vezetnek be a keresési szolgáltatásban. A Yahoo tehát a saját útját járja, annak ellenére, hogy 2009 végére várhatóan teljes mértékben megvalósul a Microsofttal kötött együttműködés – jelenti az AP.
A Yahoo kutatásért felelőt szenior alelnökének tájékoztatása szerint a Microsoft végzi majd a "durva munkát", így a keresőcég a finomhangolásra, a speciális fejlesztésekre koncentrálhat. "Létrehozzuk a Yahoo keresési érzést" – fogalmazott Prabhakar Raghavan. A keresési termékeket felügyelő alelnök, Larry Cornett ennél is tovább ment. Mint mondta, a keresési ágazat eddig a Google területe volt, de a Yahoo el fogja venni tőle.
Ennek részeként a keresőoldal baloldali hasábját a Yahoo a legnépszerűbb közösségi szolgáltatásoknak: a YouTube-nak, a Twitternek és a Facebooknak szenteli. A motor minden kereséskor kiválogatja az adott kifejezéssel kapcsolatos tartalmakat az említett oldalakról.
A Google jelenleg az amerikai keresési piac 65 százalékát tudhatja magáénak, míg a Yahoo 19 százalékos részesedéssel a második legnagyobb szereplő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.