Hurley nagy potenciált lát mindenfajta sport számára a média (elsősorban a videó) és a közösségépítés - kapcsolatteremtés a rajongókkal, szurkolói aadatbázisépítés - még erősebb integrációját illetően - írja a sportbusiness.com.
A Youtube alapítója és vezérigazgatója azt reméli, hogy képesek lesznek olyan versenyképes tartalmat előállítani, amelyeket az emberek megnéznek és megosztanak egymással, és amitől tényleg úgy érzik: a csapat részei.
Hurley első számú pénzügyi befektetője is az istállónak, amely 40 év óta az első amerikai Forma 1-es csapat lesz.
Mint ismert, a Youtube-ot 2006-ban 1,65 milliárd dollárért vette meg a Google.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.