A comScore felmérése szerint az Egyesült Államokban júliusban a keresések 8,9 százalékát bonyolították a Microsoft nemrég bemutatott szoftvere, a Bing segítségével – ez 0,5 százalékos növekedést jelent június óta. A Microsoft a Bing bemutatása előtt a keresési piac 8 százalékát birtokolta.
A Google továbbra is erőteljesen vezet, 64,7 százalékkal, a Yahoo őrzi a második helyet 19,3 százalékkal. Mindkét cég piaci részesedése csökkent az utolsó mérés óta – tudósít az AP.
Jelenleg 1,2 milliárdan használják a Binget az Egyesült Államokban – a kereső népszerűségének lassú növekedéséért nagy árat fizet Redmond, hiszen a Bing reklámozása önmagában 100 millió dollárt emészt fel.
Az elmúlt két pénzügyi évben a Microsoft online részlege 3,5 milliárd dolláros veszteséget termelt. A Google eközben egyre növeli keresőmotorjához kapcsolódó bevételeit: már második éve több mint 20 millió dollár értékben értékesít online reklámokat. De mind a Google, mind a Yahoo eredményei gyengültek júniusról júliusra: előbbi 4, utóbbi 5 százalékkal kevesebb keresést bonyolíthatott le.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.