Az idei első hat hónapban nettó profitja 489 millió euró volt, ez 20 százalékos növekedést jelez a tavalyi év azonos időszakához képest – jelenti a BBC.
Ugyanakkor a sör értékesítési forgalma - a cégfelvásárlásokat leszámítva - 6,6 százalékkal csökkent. A Heineken szerint az önköltségcsökkentési programja 50 millió euró összegű megtakarítást eredményezett 2009 első felében.
A cég elnöke-vezérigazgatója szerint a költségek lefaragására az elkövetkező időszakban is van lehetőség. Jean-François von Boxmeer szerint a profitabilitás növelése és a brit piacon a hosszú távú pozíciók elfoglalása biztosított. A Heineken a Carlsberggel közösen vásárolta fel a Scottish & Newcastle vállalatot, a 7,8 milliárd fontos üzlet mostanra zárult le.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.