Ezzel együtt országszerte 12 új formátumú bolttal rendelkezik már az áruházlánc, melyek a hipermarketekénél jóval kisebb üzlettérrel, ám válogatott árukínálattal és a megszokott minőségű és árú termékekkel várják a vásárlókat.
A Tesco saját márkás termékcsaládjai, a Tesco Value és Színes, valamint a Light Choices és a Családi márkák is elérhetők az új üzletekben. A kisebb, mintegy 382 négyzetméteres alapterületre való tekintettel a Tesco szelektált árukészletet állított össze. Az új üzlet közel háromezer különböző terméket kínál.
„Az év második felében újabb tagokkal bővül majd a budapesti Tesco Express-hálózat, melyek révén a kerületek infrastrukturális fejlesztése mellett igyekszünk hozzájárulni a munkahelyteremtéshez is. Nem csak Budapesten, hanem nagyobb vidéki városokban is tervezzük egy-egy Express üzlet megnyitását a negyedik negyedévben.
E törekvés jegyében vehették birtokukba vásárlóink augusztus 14-én, Miskolcon a második vidéki Express áruházunkat. Célunk, hogy vásárlóink számára még kényelmesebb bevásárlási lehetőséget teremtsünk”, mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.