A tréningcégek tapasztalatai alapján a gazdasági szereplők a legkevésbé a topmenedzserek képzését fogták vissza, míg a korábbi években igen népszerű csapatépítő programok iránti igény szinte megszűnt. A piaci szereplők egy része kifejezetten örül az utóbbinak, hiszen ezáltal – állításuk szerint – kikerültek a kínálatból az alacsony szakmai értéket képviselő termékek.
A verseny mindeközben tovább élesedett, hiszen a megrendelők száma is csökkent. Az ügyfelek felkutatása és a magasabb igények kiszolgálása miatt a tréningszervezőknek ma már kétszer annyi munkát jelent egy tréningnap megszervezése, mint korábban.
Bár az idei őszi szezon kezdetén ismét optimista hangulat uralkodik, a következő években bizonyára még sokan lesznek kénytelenek lehúzni a redőnyt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.