A Magyar Termék Nagydíj Kiírói Tanácsa hozzájárult ahhoz, hogy a Lakáskultúra folyóirat a 2004.-évben odaítélt Magyar Termék Nagydíj kitüntető címet további védjegyhasználati díj nélkül, és évszám megjelölés nélkül korlátlan ideig (a lap megjelenéséig) viselhesse annak impresszumában, illetve egyéb megjelenésein.
„Nagy elismerés számunkra a nívódíj. A Lakáskultúra idén 44 éves, a legrégebbi lakberendezési lap a piacon. Nincs másik magazin a piacon, amely ezt megtisztelő elismerést magáénak tudhatja. A munkánk gyümölcse, büszkék vagyunk rá, kiemeli a Lakáskultúrát az átlagos, hasonló témakörű magazinok sorából" – mondta Szücs Eszter, a Lakáskultúra főszerkesztője.
„A 2004-ben elnyert Magyar Termék Nagydíj cím, illetve a sajtókövet nívódíj idei elnyerése jelképes és gyakorlati értelemben is nagyon sokat jelent számunkra. Hűen tükrözi a minőség és a megbízhatóság iránti elkötelezettségünket, amely mind az olvasók, mind az üzleti partnerek felé garanciát jelent. Ha az üzleti oldalt tekintjük, ez azért is fontos, mivel a hirdetők szemében minden korábbinál jobban felértékelődött a kiszámíthatóság, a hatékony és stabil teljesítmény” – mondta Lengyel András, Hirdetési igazgató.
A Lakáskultúrát a Világgazdaságot is jegyző Axel Springer adja ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.