Biz Stone, a Twitter egyik létrehozója korábban a Google-nál dolgozott, így talán nem meglepő, hogy – mint mondta – a kereső óriást tekinti példának a profitszerzés tekintetében.
Stone leszögezte: a cég jelenleg igyekszik megtalálni a megfelelő módszert, ugyanakkor a működlés elve egyelőre fontosabb számukra, mint a nyereség – idézi az AFP a szöuli konferencián elhangzott nyilatkozatot.
A cégvezető megerősítette, hogy az év vége előtt fizetős, céges accountokat hoznának létre a Twitteren. Stone abban bízik, hogy portál egyszerűsége és átláthatósága előnyt biztosít majd számukra a többi közösségi oldallal folytatott versenyben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.