Meglepetést a rendkívül gyenge adat természetesen nem okozott, hiszen az elmúlt három hónap mindegyikében meghaladta a 70 százalékot az újautó-értékesítés visszaesésének üteme, az első kilenc hónapban pedig mindössze 49 118 kocsit helyeztek forgalomba, 59 százalékkal kevesebbet, mint a tavalyi referencia-időszakban.
Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) társelnöke szerint a lejtmenet csak részben a válság következménye; meghatározó szerepet játszik az is, hogy az elmúlt három évben összesen közel 200 ezerrel több autó kelt el annál, mint amennyit a magyarországi vásárlóerő indokolt volna. Pedig ebben a három évben már érezhető volt a forgalomcsökkenés a 2003–05 közti hároméves periódus szintjéről.
A szakember szerint most annak vagyunk tanúi, amikor az inga visszaleng, de nevezhetjük a piac korrekciójának is, és előbb-utóbb a válság nélkül is csökkent volna a forgalom.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.