Az egy évvel ezelőtti 2,8 milliárd euróhoz képest a mostani negyedévben a Sony Ericsson 1,62 milliárd euró értékben bonyolított le eladásokat, ez az idei előző negyedévhez képest 4 százalékos visszaesés. A nettó bevétel 164 millió euró – tudósít az AFP.
Július és szeptember között 14,1 millió készüléket adott el a Sony Ericsson, 45 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel ezelőtt. A második negyedévhez képest viszont 2 százalékot erősített a cég az eladott mobilok számát tekintve. A harmadik negyedévben a telefonok átlagára 114 euró (30 400 forint) volt, szemben a második negyedévben elért 122 euróval (32 600 forint).
A vállalat ebben az évben 10 százalékos zsugorodásra számít a piacon, a most lezárt negyedévben a Sony Ericsson részesedése a korábbihoz hasonlóan 5 százalékot tesz ki. A cég elsősorban okos telefon modelljeinek késői érkezése miatt szenvedett el veszteségeket. Ugyanakkor a cég távozó vezére, Dick Komiyama úgy vélte, a márka felfrissítését követően jobb pozícióba kerültek az új termékek támogatásához.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.