Sheryl Sandberg hozzátette: a bevételek olyan sebességgel érkeznek a Facebookhoz, hogy a cég az előzetesen megjelölt 2010-es év helyett már most nyereséges. Az igazgatótanács egyik tagja a Reutersnek úgy nyilatkozott: a cél az 500 millió dolláros bevétel 2009 végéig.
Sandberg egy high-tech konferencián felvázolta, hogyan változhat a közösségi portál pénzcsináló gépezetté az új modellel, amellyel 300 millió felhasználójához juttatja el a reklámokat. Az ügyvezető igazgató szerint az internetes reklám piacot olyan, mint egy tölcsér: felülről kell építeni a kereslet kialakításával, majd fokozatosan lefelé haladni a terméket megvásárló célcsoportig.
A Facebook menedzsere hozzátette: a Google minden más cégnél hatékonyabban célozza meg a vásárlói réteget. „A globális reklámpiac 640 milliárd dollárt tesz ki, ha Google keresési reklámjait tekintjük, ez a kereslet 10 százalékos kiszolgálása. Ahol mi játszunk a piacon, az a felső réteg, amely a tölcsér felső 90 százaléka” – tette hozzá Sandberg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.